Ta witryna używa plików cookies (ciasteczek) w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb oraz w celach statystycznych. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies i Polityce Ochrony Prywatności. Rozumiem
| załóż konto | zaloguj | 2019-02-20 14:51:40
 

    Aktualności - Opis działania serwisu

    2016-04-01

     Zapraszamy do zapoznania się z panelem zgłoszeń serwisowych. 


     

    Serwis zewnętrzny
     
    Uwaga!

    Niektóre uszkodzone urządzenia należy kierować do serwisu zewnętrznego.
    Aby sprawdzić listę serwisów zewnętrznych wystarczy wskazać serwis na pasku menu, po rozwinięciu menu należy wybrać zakładkę "serwis zewnętrzny".

    Przy próbie dodania do zgłoszenia serwisowego, uszkodzonego towaru, który powinien zostać wysłany do serwisu zewnętrznego, system wyświetli komunikat z adresem na który trzeba przesłać uszkodzony towar.
    Okno zgłoszeń serwisowych
     
    W tym oknie znajdują się wszystkie zgłoszenia serwisowe składane przez użytkownika. Zgłoszenie serwisowe zawiera: Numer zgłoszenia (RMA), status zgłoszenia, adres zwrotny wysyłki, datę zatwierdzenia zgłoszenia przez klienta, datę przyjęcia paczki do serwisu, datę odesłania serwisowanej paczki. Poniżej listy zgłoszeń serwisowych znajduje się okno z legendą statusów.
    Dostępne statusy:

    Oczekujące = Zgłoszenie oczekuje na akceptację serwisu
    Zaakceptowane = Serwis oczekuje na przesłanie paczki
    W toku = Trwa procedura reklamacyjna
    Zakończone = Serwis zakończył procedurę reklamacyjną
    Odesłane = Serwis odesłał paczkę
    Serwis zewnętrzny = Towar został wysłany do serwisu zewnętrznego
    Dodawanie nowego / kontynuacja zgłoszenia serwisowego
     
    Aby dodać nowe zgłoszenie serwisowe lub kontynuować dodawanie zgłoszenia serwisowego, należy kliknąć w przycisk „Dodaj / kontynuuj zgłoszenie serwisowe”.
    Strona podzielona jest na dwie części. Pierwsza część okna służy do wyszukania towaru, który ma zostać dodany do zgłoszenia serwisowego.
    Dodany towar pojawi się w drugiej części strony „Lista towarów dodanych do zgłoszenia serwisowego”. W tej części strony wyświetlane są towary dodane do zgłoszenia serwisowego. Towar można usunąć ze zgłoszenia serwisowego klikając w ikonę kosza przy towarze. Po dodaniu wszystkich reklamowanych towarów do zgłoszenia serwisowego należy kliknąć przycisk (na dole strony) „Zatwierdź zgłoszenie serwisowe”.
    Dodawanie towaru do zgłoszenia
     
    Po wypełnieniu pola "Nazwa /nr. handlowy /nr.katalogowy" należy kliknąć w przycisk „wyszukaj dane towaru”. Po kliknięciu w przycisk „wyszukaj towar”, strona przenosi użytkownika do listy znalezionych towarów. W tym oknie widoczne są: nazwa, symbol katalogowy i symbol handlowy towaru. Należy dodać uszkodzony towar do zgłoszenia serwisowego za pomocą przycisku „dodaj towar do zgłoszenia”. Po dodaniu uszkodzonego towaru do zgłoszenia strona powróci do poprzedniego widoku. Teraz w oknie „Opis usterki” należy podać opis usterki towaru. W oknie „Data sprzedaży” proszę podać datę kiedy towar został kupiony. W oknie „ Numer seryjny” należy podać numer seryjny towaru. W oknie „Ilość” proszę podać ilość uszkodzonego towaru. Ilość uszkodzonego towaru nie może być większa niż na fakturze. W oknie „Faktura” należy kliknąć w przycisk „Wybierz fakturę”. Po kliknięciu przycisku „wybierz fakturę” pojawi się okno z wyborem faktury.
    Po wypełnieniu wszystkich pól obowiązkowych, należy kliknąć w przycisk „dodaj towar do zgłoszenia serwisowego” znajdujący się poniżej.


     
    Wybór faktury
     
    W tym oknie należy wybrać dokument zakupu uszkodzonego towaru.
    Zgłaszana ilość towaru nie może przekroczyć ilości na wybranym dokumencie.  Aby zgłosić uszkodzony towar z kilku dokumentów zakupu nalezy dodać ten towar do zgłoszenia serwisowego jeszcze raz i wybrać własciwy dokument zakupu.

    * W związku ze zmianą systemu, informujemy, że numery dokumentów zakupu sprzed dnia 01.01.2015 trzeba wpisać ręcznie. Przepraszamy za utrudnienia.
    Okno wyboru adresu
     
    Po zatwierdzeniu zgłoszenia serwisowego, pojawi się okno wyboru adresu na który serwis odeśle serwisowany sprzęt.
    Jeśli użytkownik chce, żeby paczka była wysłana na adres, którego nie ma na liście, powinien dodać nowy adres w zakładce „Twoje konto” a później powrócić do zgłoszenia serwisowego.
    Zatwierdzenie zgłoszenia serwisowego
     
    Po wybraniu adresu odbioru serwisowanego sprzętu pojawi się okno przyjęcia zgłoszenia. Nadany zostanie numer zgłoszenia serwisowego (RMA) oraz wyświetli się adres na który należy przesłać paczkę z uszkodzonym sprzętem.
    Okno podglądu zgłoszenia serwisowego
     
    To okno pojawi się po kliknięciu w numer zgłoszenia na liście zgłoszeń serwisowych. W tym oknie użytkownik ma podgląd na towary, które wcześniej zgłaszał do serwisu. Można tu sprawdzić aktualny status zgłoszenia oraz datę zatwierdzenia i datę odesłania zamówienia jeśli sprzęt został odesłany. Widać tu zdjęcie, nazwę, symbol, status, nr seryjny, fakturę, jednostkę miary i ilość serwisowanego towaru. Na tej stronie znajduje się również opis usterki wpisany przy wypełnianiu zgłoszenia serwisowego, a także uwagi klienta i serwisu (o ile takie będą).
    Status każdego towaru jest ustawiany indywidualnie.
    W oknie tym można na bieżąco śledzić postęp zgłoszenia serwisowego.
     

     
    Wszelkie sugestie, pytania czy wątpliwości, prosimy kierować na adres: it@lamex.com.pl
    [wróć]